محل تبلیغات شما

چرا در نتورک مارکتینگ

چرا در نتورک مارکتینگ هرگز موفق نمی شویم

 

چرا در نتورک مارکتینگ هرگز موفق نمی شویم

چرا در نتورک مارکتینگ هرگز موفق نمی شویم

حالا بهتر است به سراغ معنی و مفهوم نتورک بپردازیم. بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی (Multi-level marketing)، نوعی شیوهٔ
فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات
کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.در بازاریابی
شبکه‌ای، بازاریاب‌ها به صورت تبلیغات کلامی» یا تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای
شمالی، چین،کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.
دکتر مازیارمیر مدرس تاپ لیدرهای نتورک تعریف جامعی از نتورک دارد نتورک فروش بی واسطه به مصرف کننده ها با کمک نیروی واکنش سریع است . نتورکرها باید
استادارتباطات غیر کلامی و مذاکره و ارتباطات موثر و مدیریت و رهبری و… باشند
به گفتهٔ ریچارد پو در کتاب موج چهارم، قدرت کمپانی‌های شبکه‌ای در پنج سال اول کاری کاملا مشخص می‌گردد.

چرا در نتورک مارکتینگ

یک کمپانی معمولا در ۲ سال اول فعالیت خود، بیش از ۵۰٪ احتمال شکست دارد و کمپانی که ۵ سال به تعهدات خود عمل کند، احتمال شکستش به ۱٪ خواهد رسید به
گفتهٔ مقاله‌ای از usatoday، برای بازاریاب‌های ام‌وی، پول درآوردن از بازاریابی چند سطحی بسیار سخت است، اگر نگوییم غیرممکن است.

اکثر کسانی که با فروش شبکه ای آشنا می شوند نمی توانند آن را به دید یک فعالیت جدی اقتصادی تلقی کنند.آنها تصور میکنند بازاریابی شبکه ای حرفه ای نیست که

احتیاج به مهارت و اطلاعات خاصی باشد.این مساله باعث میشود که در این شغل مرتکب به خطاهای فاحش و گاها غیر قابل جبرانی شوند.

بعنوان یک مدرس لیدرهای کشور و نتورکرهای موفق باید بگویم اولین گام اموزش است اصلا دلیل شکست و خروج و یا کاهش درامد و یا تلف کردن وقت بیشتر نتورکرها

بعلت عدم آموزش درست و اساسی است شما هرگز یک تاپ لیدر و یا لیدر و یا حتی نتورکر موفقی نخواهید شد اگر اموزش حرفه ای ندیده باشید

مهمتر از آن شاید یک لیدر یا حتی تاپ لیدر خوبی باشید اما استاد مدیریت تعارض و یا تفویض و یا استاد مذاکره استاد رهبر ی و یا استاد مدیریت و… نباشید.

یکی از مهمترن کارهای نتورکرها تغییر دیدگاه ها است اگر زیر مجموعه های شما دیدگاهشان عوض نشود محکوم به شکست هستند. این اصل بسیار مهمی است که

نتورکرهای موفق به ان واقف شده و حتی پایبند هستند که تغییر نگرش و تغییر دیدگاه بسیار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

 

 

نتورک

تاپ لیدرنتورک

 

چرا در نتورک مارکتینگ

 

مکان اصل گمشده

 

متاسفانه برخی شرکتها جلسات معرفی و پرزنت را در پارکها و دفاتر غیر مرتبط و کثیف بر گزار می کنند حال انکه شاید مهمترین دلیلی که افراد دیدگاه شغلی خود را به

نفع ما عوض نمی کنند و به خانواده نتورک وارد نمی شوند همین عدم وجود مکان و دیزاین مناسب است. باید اذعان نمود که مکان و نوع سرمایه گاری در این نوع تجارت

کاملا جدید و تاثیر گذار است . کلیه فعالیت های اقتصادی در ابتدا در محیط فیزیکی مزرعه ودر مرحله دوم در  کارخانه و اداره صورت می گیرد.

اما باید اذعان نمود که ادارات و سازمانها در موج سوم اینترنتی و مجازی هستند .افراد در محیطی کاملا متفاوت از آنچه تا کنون تجربه کرده اندمشغول به کارمی شوند .

این سلسله مسائل سبب خواهد شد افراد احساس مثبت و خوشایند و جذابی را تجربه نکنند. اری  اگر افراد ، نتورک را اصلاجدی نمی گیرند وبه ان شک دارند ،تمرکز

روی ان ندارند، وقت برای آموزش و کسب مهارت نمیگذارند،قادر به معرفی موثر شغل خود هم نبوده و نیستند جواب را باید جای دیگر جستجو کرد.

اگر افراد دید زود پولدارشدن دارند،هدف و ویژن نداشته،حس اضطرار ندارند.مربوط به این واقعیت است که آنها اصولا دیدگاه حرفه ای و نتورکی نداشته و ندارند و خانه از

پای بست ویران است.

اما سوال بسیار مهم این جا است که چرا افراد نتورک مارکتینگ را هرگز به عنوان یک شغل  حرفه ای و ابرومند و موثر انتخاب نمی کنند و چه باید کرد تا این دیدگاه غلط

اساسا تصحیح شود؟

 

 

 

نتورک

چرا نتورکرها شکست می خورند

 

چرا در نتورک مارکتینگ

 

چراکه بدون ایجاد یک نگرش صحیح و اصولی در افراد آنها در این تجارت کاری از پیش نخواهد برد.درواقع اولین وظیفه شما به عنوان یک نتورکر در این تجارت،این است که

قبل از هرچیز یک دیدگاه صحیح در ذهن افراد مجموعه تان نسبت به این تجارت ایجاد نمایید.این م

تغییر مفهوم سرمایه:

الف-سرمایه پولی یا مالی

ب- سرمایه زمانی وقت طلاست”

ج-سرمایه اطلاعاتی ” توانا بود هر که دانا بود”.افراد در موج های قبلی فعالیتی را اقتصادی می دانند که با سرمایه هنگفتی شروع شود و از طرف دیگر سرمایه در ذهن

آنها یعنی مبالغ هنگفت پولی.

چرا در نتورک مارکتینگ

درشغل های قبلی ما احتیاج به سرمایه پولی زیادی داشتیم،اما اساس این تجارت یراساس اطلاعات است .در عصر اطلاعات و دنیای الکترونیک کسانی ثروتمندترند که

دارای اطلاعات و دانش بیشتری هستند.یعنی بایددارای سرمایه اطلاعاتی بود.افراد به علت تغییر در مفهوم سرمایه از پولی به اطلاعاتی،این تجارت را یک فعالیت اقتصادی

جدی نمی دانند،زیرا از نظر آنها تجارت یعنی داشتن مبلغ هنگفت سرمایه پولی و از طرف دیگر چون در نتورک مارکتینگ ما احتیاج به سرمایه پولی کمی داریم با این تجارت

به عنوان یک شغل برخورد نمی شود.

چرا در نتورک مارکتینگ

و اما نتیجه گیری :

 

تمامی افرادی  که وارد تیمها و شرکتهای بازاریابی شبکه ای می شوند باید آموزش دیده و انقدر در آموزش دیدن خود پافشاری نمایند که به درجه عالی در این زمینه

دست پیدا کنند سپس آنقدر در آموزش دادن به دیگران اهتمام بورزند که به درجه استاد تمامی دست پیدا کنند و در نهایت آنقدر این کار را انجام دهند که به در جه استاد

تمامی در این راه دست پیدا کنند و در ادامه مسیر از مدیر به رهبر تغیر درجه داده و در ادامه از رهبر به یک رهبر کاریزمایی تغییر درجه دهند و این بزرگترین رسالت هر

نتورک در داخل و حتی خارج از کشور است .

صبر کنید این پایان مسیر نیست شما باید در ادامه مسیر  صاحب سبک و ایدئولوژی جدید شویدو تا آنجا پیش روید که روی سطح لیمبیک مغز طرف مقابل خود تاثیر

بگذارید. شما در جایگاه یک رهبر کاریزماتیک باید دارای یک سازمان حرفه ای شوید و برای موفقیت در بازاریابی و فروش و مخصوصا روی آموزش و کسب اطلاعات به عنوان

سرمایه واقعی برای نتورک های زیر مجموعه و حتی لیدرها و تاپ لیدرهای مجموعه و سازمان خود متمرکز شوید. آری در این صورت است که می توانیداز آنها انتظار داشته

باشید این فعالیت را جدی بگیرند و در آن موفق باشند.

لطفا و حتما پیوسته هر شب ده میلیارد درآمد خود را خرج کنید و مجسم کنید یک میلیارد تومان درآمد کسب نموده اید اری رویاهای خود را هر شب و شب به شب خلق

کنید و سختکوشانه دنبال رویاهایتان باشید و رویاهایتان را و داستانهایتان را پیرامون اینده را خودتان خلق کنید.

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری قسمت پنجم

ترفند عالی برای بالا بردن ماندگاری رایحه عطر

درسهای از انتخابات دهم و بایدها و نبایدها برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی - مازیار میر

نتورک ,یک ,سرمایه ,  ,مارکتینگ ,نمی ,نتورک مارکتینگ ,در نتورک ,چرا در ,و یا ,در این

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
طلائى هیدرولیك quikworunduc مسجد امام حسین (ع) محله نیار خرید اینترنتی mingpassfenkco aggicara اموزش قلاب بافی سفیر مهربانی فیتنس ثبت فوری شرکت - مشاوره ثبت شرکت